niedziela, 4 marca 2012

Rozwiązanie Odcinka 2.

 
 Poskarż się na Amber trzem chłopakom
Musisz porozmawiać co najmniej raz z Kenem, Natanielem i Kastielem o Amber.
Gdy to ci się uda, wróć na korytarz. W momencie, gdy spotkasz dyrektorkę, zadanie zostanie wykonane.
Wybierz klub szkolny
Dyrektorka zaproponuje ci dwa kluby: klub ogrodników i klub koszykówki. Sama musisz wybrać do którego klubu chcesz należeć. 
Klub koszykówki
Znajdź klub!
To Kastiel pokaże ci gdzie znajduje się klub koszykówki. Musisz rozmawiać z nim do skutku, aż cię tam zaprowadzi.
Zadanie do wykonania:
Będziesz musiała znaleźć w szkole 5 piłek do koszykówki. 3 piłki są na dziedzińcu, 1 w klasie i 1 w głównym korytarzu.
Aby zatwierdzić zadanie, musisz znaleźć Kastiela. Poprosi cię, abyś zostawiła piłki w klubie.
(Obrazek pomocniczy)

 
 Klub ogrodników
Znajdź klub!
To Ken albo Iris pokaże ci, gdzie znajduje się klub ogrodników.
Zadanie do wykonania:
Musisz udekorować klasę i pokój gospodarzy kwiatami. Masz do dyspozycji fikusa i mimozę. Wystarczy, abyś poszła do tych miejsc i zdecydowała, gdzie postawisz, który kwiatek. Możliwe, że będziesz musiała pójść kilka razy do klasy i do pokoju zanim opcja będzie aktywna.

Zmuś Kastiela, aby podpisał usprawiedliwienie
Masz dwie możliwości:
- poproś Kena, aby zrobił to za ciebie
- spotkaj się kilka razy z Natanielem i Kastielem, aż uda ci się namówić Kastiela, żeby podpisał usprawiedliwienie albo nie. Jak podejmiesz decyzję musisz spotkać się z Natanielem i zanieść mu dokument.

Koniec
Odcinek kończy się w momencie, gdy oddasz usprawiedliwienie. W zależności od twoich wyborów pójdziesz na randkę albo nie.

*Solucja nie zawiera informacji jakie decyzje należy podejmować, aby poderwać konkretnego chłopaka.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzięki, na pewno mi się przyda :) Wiesz może, czy często można spotkać chłopców na korytarzu? Chodzę po szkole już trzeci dzień i nic =]Przy okazji - mój nick w grze to Zoza :)

Anonimowy pisze...

Hej mam pytanie - a mianowicie : jestem w trakcie odc. wielkanocnego i nie wiem co zrobić ! Jestem w momencie kiedy mam się spotkać z jakąś dziewczyną(było podane ale nie pamiętam)w lesie.Chodze po tym lesie i nad ten strumyk a jej dalej nie ma.Do lasu dostaje się przez liceum(gdy klikam na nie to ODRAZU przonosze się do lasu)Nawet po kilkakrotnym zalogowaniu i przychodzeniu jej nie ma czekam na nią od dzisiaj rana . Co mam robić dalej ? Z góry dziękuje za pomoc . Megi98

Anonimowy pisze...

Megi98, musisz założyć pierścionek który dostałaś i wtedy z lasu przeniesiesz się do świata odcinka wielkanocnego. A dziewczynę spotkasz dopiero jak go wykonasz :)

Anonimowy pisze...

heh
Jak spróbujesz jagód to przenosisz się w jakieś miejsce ona przyjdzie na końcu odcinka więc nie czekaj na nią ;P

Anonimowy pisze...

hej mam pytanie który lepiej wybrać klub ??

CarmenRoss pisze...

cześć , mam pytanie. czy wy wykupujecie sobie PA czy czekacie aż "samo przyjdzie" , bo moim zdaniem to jest trochę bez sensu , żeby za chodzenie brało się punkty, i w dodatku trzeba kilka razy wchodzić do jednego pomieszczenia żeby ktoś się w nim pojawił .

CarmenRoss pisze...

ja wybrałam klub koszykówki , wydaję mi się , że większość osób też tak zrobiła :) ale nie mam pewności ;)

Anonimowy pisze...

Hej, jak mam zrobić żeby kupić ciuchy potrzebne na koniec odcinka 2 bo ja nie mogę. Z góry dzięki.

Anemore pisze...

Na końcu odcinka powinno wyskakiwac Ci do wyboru dwa zestawy ciuchów i musisz wybrać odpowiedni.